Nytt i fönstren...

Har LÄNGE velat ändra om i fönstren men med när Lexie var liten så var ju hon högt och lågt å skulle, som alla andra, åt  det mesta. Därför har det mest funnits platsblommot i detta hem pga praktiska själ. Å ja.. sen kom ju Noelle och förstörde det hela och hon är visserligen en kopia av Lexie men nu var jag så trött på hur det såg ut att en förändring var tvungen att ske. :)
 
Noelle har redan varit uppe i soffan och försökt provsmaka på blommorna men i värsta fall är det väl bara att plocka bort dom de gånger hon ska vara i soffan. :) Det andra sakerna som står där kommer väl inte heller att få stå där i fred men vi gör ett försök i alla fall. Å nej... givetvis tänds inga ljus i obevakande ögonblick och barnen är i närheten.
 
FÖRE
 
 
 
EFTER
 
 
Det blev lite ändrande fram och tillbaka och vi får väl se om detta blir det slutgiltiga resultatet eller om jag ändrar om lite till. Man måste flytta lite fram och tillbaka för att se vad som passar bäst. Men jag tror att jag är rätt nöjd för tillfälllet!

Kommentarer
Maria Berndtsson

Blev väldigt snyggt. Grejar också om härhemma i fönstren titt som tätt och nu har jag bytt gardiner på några ställen. Dessutom har jag en liten tös som hjälper mig så snällt att flytta om. Nu har hon ju börjat nå upp utan att stå på någonting tyvärr så det mest ömtåliga får nog tas bort ett tag

2013-09-10 19:24:11
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Skitsnyggt! Gillar förvandlingen :) Men asså hur lätta är de där att ta död på?! Skulle vilja ha riktiga växter men asså jag är typ värdelös så jag ska nog inte ens ge mig in på den biten ;) Men ormbunkar är riktigt snyggt faktiskt!

2013-09-10 20:36:00
URL: http://evelina84.blogg.se/
Tina

Blev ju super! Snyggt !! :) roligt med förändringar ibland. Behövs inte så mycket heller. :)

2013-09-11 22:32:46
URL: http://aniit.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0