Svart under ögat??? Njae.. bara lite grann! :)

Ohoo fy fasen!!

Classe drog med mig ut på en power walk efter jobbet. Jag var sådär taggad, men följde i alla fall med ut till slut.


Det blev en tur runt kanalen (inte detsamma som spikön för Er som vet hur det ser ut här). Det var jobbigt... dels för att försöka gå nogorluna fort i bulisga kläder... + att det typ var halv snöstorm ute. Ena väge gick bra då vi hade medvind... men sen.. på hemvägen... då fick vi allt rätt i fejjan. Phu säger jag bara.. Ca 1,10 minuter tog det, så det får allt vara godkänt!

Men nu är vi hemma och har fått i oss lite hemmagjorda thainudlar med grönsaker och biff. Mums! Nu ska vi glo lite på tv å sen blir det läggdags för att vakna upp till da´n före dopparda´n! Wohooo!!




Nästa gång jag ska ut i snöstorm så kan jag ju ta bort maskaran innan... haha... jag var svart över allt när jag kom hem... till å med en sträng vid näsan som Ni kan se! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0