Uppehåll

Ja, det känns som att jag haft uppehåll i både träning och bloggning! Får bli bättring på detta tror jag! :)

Jag börjar med att skriva detta lilla inlägg så är ju det där med bloggningen i gång igen.. Ha ha.. Å i kväll.. Ja då ska jag faktiskt gå iväg på Aerobic.

En hel vecka sen jag tränade... KATASTROF måste jag säga. Jag fattar inte varför jag varit så himla omotiverad.. Men nu jä**ar! Nu finns inget att skylla på. Eller.. jo.. det finns tydligen alltid något att skylla på! Men å andra sidan ser jag det inte som att jag har skyllt på nåt.. Jag har helt enkelt varken haft ork eller lust. Kalla det  en dålig ursäkt.. men der är inte samma sak som att skylla ifrån sig på nå't annat i alla fall.

Så även om det är Classes sista kväll hem på en hel månad, så ska jag ändå gå iväg å träna i kväll. Det hade väl annars varit en klockren bortförklaring. Att inge gå iväg å träna eftersom det är vår sista kväll tillsammans på länge. :) Men somsagt... nu har jag haft en svart vecka å nu är det bara gilla läget igen! Hur jäkla tråkigt det än känns i början. :(

Men med denna outfit kanske det blir roligare att ställa sig på "aerobic" golvet å dansa loss....!! :)



......Fast sen vet jag inte hur många som skulle vilja se mig i denna "trikå"?!?! Ha ha...

Kommentarer
Jenny

JAAAAA! Jag hade gärna sett dig i de där träningskläderna...HAHA!

2009-02-03 14:58:10
URL: http://jennyler.blogg.se/
Mia

Jenny:



Jag är inte så säker på det du!! Ha ha..

2009-02-04 09:55:02
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0