Nu börjar det hända grejer...

Ja, nu börjar jag att hitta lite småtips om hur man ska göra och det är ju riktigt kul. Men faktiskt lite klurigt. Å det kommer nog ta ett bra tag innan jag hittat hur sidan skall se ut..

Har varit iväg på Boxing nu med Classe å det var ju såklart jobbigt. Jag fick håll redan under uppvärmningen å den jävlades med att vara kvar under nästan hela passet. Inte roligt.. men jag körde på ändå. gött å få slå av sig lite. Perfekt efter en jobbig dag på jobbet... Nu har jag inte haft någon speciellt jobbig dag idag, men det är ändå skönt att få avreagera sig lite.

Annars på jobbet idag så har vi vart på ett av kontoren på Saab och grattat en kollega, Hasse, som fyller 60 år på torsdag. Anledningen till att vi grattade honom idag var för att han ska ha ledigt å åka bort på sin födelsedag till hemlig ort. :) Så det blev blommor, paket och så tårta såklart. Jag var ju tvungen att ta en liten bit när alla andra gjorde det, men det var oxå en väldigt liten en. Är ju inte heller så jätte förtjust i tårta, speciellt inte med massa grädde å bös.

Classe har varit hemma i Lext huset å röjt l ite grejjer å kom hem med ett gammalt Nintendo 8 bitars... Så nu siter han med det å jag hör Duck tails i bakgrunden.. ha ha. Härliga minnen... spelet kommer från 1986... 22 år sen. då var man inte världsgammal inte... Phu.. Kärringåldern närmar sig med stormsteg...

Nä, nu ska jag kolla vidare lite å se vad jag kan göra med bloggen.

Ha det!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0