Måndag kväll

Precis hemkommen till lägenheten igen. Varmt är det!! Men det är det väl hos dom flesta kan jag tänka mig!?

Har inte gjort många knop i dag inte. I förmiddags satt jag ju mest och tyckte synd om mig själv och det kändes som att jag bara vill lägga mig i sängen och somna och sen vakna om 5 veckor igen. :) Men jag tog tag i saken och gjorde mig i ordning för att ta mig ut lite. Vi åkte (som jag skrev tidigare) hem till C-H:s föräldrar där vi försökte ligga lite i solen.. vilket var helt olidligt. Hade ett litet rosa Tom & Jerry paraply som skydd över gipset, men svetten rann fan både här å där och överallt.

Vi fick helt enkelt ge upp och gå in lite. Classe gick sen ut och tvättade bilen och jag stod i fönstret och tittade på. :) Efter det åkte vi och handlade lite och åkte ut till Vera och Mattias till Öresjö och grillade lite. Det var mysigt. Så skönt att komma ut dit där det är lugnet själv. Vi har bara suttit å haft det gött å pratat massa skit. (som vanligt). Tänk att man kan sitta i kortärmat när kl är 23.00...Helt otroligt. Det trodde man inte för typ två veckor sen.

Nu är vi i alla fall hemma igen och snart väntar sängen. Ska bara kolla lite på Big Brother på tv 400. :)

I morgon tänkte jag ta och knata upp till jobbet och k¨lämna in läkarintyget som kom i brevlådan idag... sen får vi väl se vad som händer.

God natt å sov så gott..

Kommentarer
Linda

Usch, förstår att du klagar i värmen...

2009-07-03 08:18:23
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
fredrik

mycket dåligt mä inlägg nu

2009-07-03 23:42:55
URL: http://miapiafias.blogg.se/
fredrik

ricktigt dåligt mä innlägg nu

2009-07-05 16:29:33
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0