Näää...Nu jävlar....

....Är det jag som tar på mig och går ut å går. Det ska väl inte vara så jävla svårt eller?? Jag vet ju hur skönt det kommer vara bara jag kommer ut...För att inte tala om när jag kommer hem. 5 dagar i veckan.. och vi börjar idag.


För övrigt vill jag bara meddela att det inte är några som helst fel på mig! :)

    

Men ärligt talat... kan man bli fulare än såhär tro??
Don't think so... men jag bjuder på det, en tråkig måndag som det är. Det är ju nu mitt rätta jag kommer fram. Och Gunilla.. jag vill aldrig mer höra att jag alltid blir bra på bild!! Ha ha...

Kommentarer
Classe

Skönt att se att du skippar censuren och visar folket hur det egentligen är:)

2009-06-08 18:42:01
fredrik

ha ha ha bra sakt classe

2009-06-08 19:46:32
Mia

Fredrfik och Classe: Tack för den passningen! :)

2009-06-08 20:56:17
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Anonym

Åkej, jag ska omvärdera mitt uttalande och inte slita ut det i onödan. Det jobbiga är ju att jag ändå tycker du blir väldig br....hm...ser ok ut även på dessa kort, eller...i alla fall det första då. De andra är ruskigt likt mig när jag blir som bäst på kort....satan också..Får du aldrig finnar eller? Jävla människa!

2009-06-08 22:22:45
Linda

hahahaha :)

2009-06-10 12:32:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0