Sådär ja..

Nu var det avklarat... både den lilla tuppluren och powerwalken. Det var skönt det. Trodde ärligt talat inte att jag skulle orka ut om jag råkade somna, då man ju är helt död när man sumrat in sådär på eftermiddagen, men det fanns liksom inget annat alternativ. Hade förmodligen bara vänt mig om och somnat om igen annars. Och det hade inte varit bra!  Sov ca 1 timma och det var alldeles lagom. Var som sagt rätt trött när jag vaknade och det kändes när jag var utr och gick.. Därför blev det bara den halvlånga sträckan idag på 45 minuter. Men det räcker det med.

Får tacka mamma för att hon ringde och väckte mig!! :)

Solen håller i sig å det var rätt skönt ute.. så för alla som har åkt ut till stugor,båtar och tält eller vad det nu kan vara fick det rätt bra till slut ändå idag. I alla fall dom som håller sig runt västra götaland och bohuslän. :) Gött å bo nära kusten måste jag säga. För ofta om det är dåligt väder inåt landet, så brukar det alltid gå en gräns efter kusten å vips så är det hur fint väder där som helt!

Nä..nu får jag böra packa lite kanske..

Kommentarer
Nilla

Hallå MiaPiaFia, ha en jättefin helg! Kram!

2009-06-18 23:04:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0