Anden... "Anki Andelina Lilja Lext"...

VAD HAR HÄNT!!

Jag har inte  sett henne sen i förrgår kväll. :( I går morse när jag skulle gå till jobbet var hon borta. Jag tänkte ju såklart att hon var iväg för att hämta mat. Men när jag sen kom hem på lunch var hon också borta... å när jag gick tillbaka från jobbbet... och när jag kom hem från jobbet... när vi gick till tvätten... när vi åkte å handla..när vi kom hem igen efter handlingen... när vi hämtade tvätten...BORTA!! Å då hade hela dagen gått. I boet ligger några stackars ägg kvar som nu kanske inte bli rnågra andungar. Det är med sorg i hjärtat jag skriver detta... Men jag tror inte att ungarna kommer att överleva där inne i äggen om inte Anki Andelina kommer hem snart.



Man har ju en fundering på om man skrämt iväg henne..Fast ingen har ju gjort något mot henne.. bara tittat till henne, så hon haft det bra, och jag har aldrig haft blixt eller något när jag fotat, så jag förstår inte... Å så skygga brukar ju inte änder vara. MEN... i förrgår kväll när vi kommit hem från C-H:s föräldrar, hörde jag ett högt kvackadende ut på gården.. som om att hon blev överfallen av något.. Så jag ut å titta... men jag såg inget då. Dte var ju mörkt, så jag kunde inte se boet å jag ville ju inte ta en ficklampa och titta.. för då kanske jag skulle skrämma henne. Men ja.. det kanske var något som hände då som gjorde att hon drog!?!?

Classe säger att jag bryr mig mer om den där anden än jag bryr mig om honom just nu... Ha ha..

Kommentarer
fredrik

jag tror att classe är lite avi

2009-05-16 08:46:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0