Hur gick det sen...

Jo.. jag tog allt min trötta kropp å gick å tränade trots allt. Eftersom jag var så trött, så tänkte jag att det kunde vara skönt med ett vattenpass. Å kl 19.00 fanns ett boxningspass, så det bokade jag in mig på. På något sätt så känns det inte likajobbigt att gå på ett vatten pass, som på ett vanligt pass. Men tji fik jag. My goosch va jobbigt det var. Men det känns riktigt bra nu efteråt. Ledaren kom faktiskt fram till mig efter passet å sa att: Herreguuud vilken energi du har. :) Det är inte många som har..det är tungt med vattenboxing.

Det var ju roligt sa jag, för det är ju alltid svårt att veta om man gör rätt.. men jag sa att jag körde så gott jag kunde och jag blev ju trött... så det är bara att fortsätta. Skönt att jag tagit mig över rädslan för vattenpass faktiskt. Bra och skonsam träning.

Men i morgon blir det spinning i vanlig ordning. :)

Nu har jag ätit några sprödkex och druckit en banan/melon smoothie. Nu ska jag glo på Spårlöst å tjuta lite som jag brukar göra på måndagar.

Dessutom är dom ju i Thailand... my second home! ♥

Kommentarer
Kecka

har du hittat klockan än?

2010-02-01 23:12:16
URL: http://keckan.blogg.se/
Anna-Lena

Guuud va' duktig du är!!! Jag hejar på dig!



P & K



N-N

2010-02-02 08:47:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0