ENERGI!!!

Min godaste kvälls smoothie...Vanilj, hallon, mango, jordgubb och rabarber!! Mumsisch.. kan jag LOVA....

Jag har väl aldrig känt såhär någon gång efter ett spinningpass tror jag.... så detta är viktigt att sätta på pränt.

Det var så himla sköööönt!!

Då passet inte börjar förens kl 19.30, så är det ju lätt att man hinner bli lite förslappad där hemma i soffan, å jag kan ju meddela att jag var sådär sugen på att gå iväg när klockan började närma sig träning. Men det var bara pallra sig iväg.

Jag kände redan under uppvärmningen att detta skulle bli ett bra pass.


Visst.. passet är bara 45 minuter.. men det är ju det som är så bra med spinning.. att man kan göra det till sitt eget. Å jag körde verkligen gärnet. Så skööönt!

Nu blir det väl ingen mer träning förens på måndag igen.. förutom simning i morgon bitti...för i helgen kommer ju familjen Lilja/Lindqvist hit..

Å då blir det bara BUS!! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0