Hemma hos mig...

...tittas det på halv åtta hos mig och lagas mat. Det blir kyckling sallad till lunch i morgon, så det är bara att ge sig på kycklingen och grilla den. :)

Har annars i dag jobbat.... as usual...och efter jobbet bar det av till Älvhögsborg för träning. ZUMBA stod på schemat idag. Det var skitkul... men oj så svårt det var i bland att få till den där rätta höft och "pupp" vickningen... Haha..

Här kommer förklaring av ZUMBA:
Ett latininspirerat konditionspass där steg från bla salsa, merengue & cumbia ingår i en härlig koreografi.

Mycket folk var det där, vilket ju är ganska så vanligt på första passet efter julschemat. "Nu ska fläsket bort" tänker nog alla.. så också jag. Så det får nog bli ett par ZUMPA pass framöver varvat med lite annan träning också!

När jag kom hem körde jag 25 minuter på cykeln också... för att bränna lite extra kalorier. Så, så duktig har jag varit idag. :)

Nu ska jag fortstätta göra min sallad och sen ska jag titta på spårlöst och gråta lite till borttappade familjemedlemmar. :)

Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0