Spinning

Japp.. Ni läste rätt.

Har precis kommit hem från ett jobbigt spinningpass. Har inte vart i väg på kanske två månader och jag räknade med att jag skulle bli RIKTIGT trött och kanske inte hänga med hela tiden. Men tro det eller ej... det gick förvånansvärt bra och jag hängde med rätt bra ändå tycker jag. Å det är ju gött, för då känner man att man kan gå iväg igen. :)

Men... jag ska inte sticka under stolen med att jag typ är helt DÖD nu i kroppen... Fast.. det kan man gött vara när man nu bara ska ligga i soffan och slappa! :)

Kommentarer
Jenny

Visst är det skönt med spinning!! Kör nästan bara det..Kondisen blir ju såååå mycket bättre! Ja, o så skadar det ju inte att det bränner lite fett också....GO LILJA!

2010-05-18 21:10:09
URL: http://jennyler.blogg.se/
Kecka

man känner sig så gött trött och duktig efteråt :)

2010-05-18 22:19:38
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0